søndag 15. august 2010

Oppdatering stiklinger…

2 uker etter at stiklingene ble satt, er det nå en del av dem ut fra hva jeg kan se, ikke kommer til å klare seg. Den første om måtte bøte med livet i dag var Brookside Betty. Den hadde bare ett blad nå på slutten, og i dag falt det også av.

Lena, Fay og Blue Mirage ser også rimelig shabby ut for tiden. Drøyer nok ikke så alt for lenge til de også bukker under. Hadde nemlig et tilløp til mugg på blomstene og på pottene. Bestemte meg derfor for å ta av lokket på minidrivhuset. Det har ikke komme mer mugg siden da, men mulig det blir mangel på fuktighet nå.

Den som ser ut til å klare seg best for tiden er de to stiklingene av Australian Bute (forøverig en av mine favoritter så langt) Så nå kan jeg bare vente å se neste til neste uke hvordan ståa er. Da kommer sikkert frøene jeg har bestilt også. Spennende!!

Ingen kommentarer: