onsdag 6. februar 2008

Et lite tilbakeblikk....

Jeg fant noen bilder i arkivet mitt som er fra en tur som jeg var på i fjor. En tur med Frikirken.
Det var en fantastisk plass. Stedet het Natadal og gården heter Uppigard. Naturen der oppe er bare helt utrolig fint! Det var en hektisk helg, men vi fikk tid innimellom til å gå tur og utforske området. Bildet er tatt fra Hovedhuset, der vi oppholdt oss om dagen. Det var en hund på gården som gikk fritt rundt på området (border collie) Utrolig oppvakt og fulgte oss over alt. Den hadde ett brunt øye og ett blått øye. Morsom:) Elsket å jage snøballer!!!


Vi ble alle delt opp på forskjellige rom der vi skulle sove. Jeg havnet på rom sammen med 3 andre jenter....og vi ble plassert i stabburet! Det var ikke akkurat romslig der, men veldig koselig. Det var til og med innlagt vann med do og dusj:) Sengene var ikke store greiene. Tror de var beregnet på småfolk fra 1600 tallet! Jeg var ikke direkte fornøyd med alle de daue fluene som lå i min seng, men det er vel kanskje litt av sjarmen med å ligge på et så gammelt sted!


Jeg fikk prøvd meg på isfisking for første gang i mitt liv! Jeg fikk ingen fisk men hadde det ustyrtelig morsomt. Ble mer latter enn fisking ja. Det er utlolig hvor mye to jenter, som fryser ute på isen mens de venter i spenning på napp, klarer å fable om de utroligste ting.. Vi holdt ut en time tenker jeg. Da nabohullet dro opp en ti cm lang gjedde, gav vi oss! Vi er jo ikke fakirer heller dah....!!!!!
Turen var vellykket og alle var glade:)
Ps. hvis du klikker på bildet, får du se bildet i et større format (for de som ikke har automatstilling på brillene sine...)


Ingen kommentarer: