mandag 4. februar 2008

Masse morro for små barn....



Var en tur i lekeland på lørdag med ungene. De storkoste seg i alle de forskjellige lekeapparatene som fantes der inne.
Malin klatret i et kjempestort hoppeslott.... "detta vakke fali altså tante, du må bare komme du også"

Neida vennen...ikke fali for meg, men værre for det stakkars
hoppeslottet om jeg skulle ha utsatt den for meg!
(....hørte jeg et "phu...."..?)

Masse morro for små barn som jeg sa....men for store også ser det ut som! Storesøster har det vanvittig morsomt i tuben sammen med nervøen sin. Vet ikke helt hvem som har det mest artig..... Det får en hver bedømme ut fra bildet......!!!!! ;o)

NEWSBULLITON: Siste nytt fra Lekeland i Løten lyder: "Alt vel med alle lekeapparater og småfolk etter et overraskende besøk fra sør!"

Ingen kommentarer: