søndag 10. februar 2008

Hyllest til 60 åring:)

Om få dager fyller min mor 60 år utrolig nok!! Det er i grunnen ufattelig, for det betyr at jeg også begynner å bli gammel. Men holder jeg meg like godt som henne, har jeg ingen ting å frykte. (er nok ikke så heldig) På dette bilde er hun en sprek 20 åring. Og de som kjenner henne kan se at det ikke er mye forrandring der. Håret er blondere (but I won`t hold that against her!) Hun giftet seg ett år etter dette, og før hun var 26 år hadde hun 4 små rakkerunger. Skjønner ikke hvordan hun orket det, men er du glad i barn så går det som en drøm. Vi fikk jo gitt henne noen utfordringer i vår barndom, men har ikke til denne dag klart å gi henne ett eneste grått hår! Gode gener eller snille unger???? Tror mest på det første! De to første årene som nygift, tilbrakte hun i Tyskland. Det var nok en utfordring i seg selv. Ikke kunne hun snakke tysk, og er ikke helt sikker på hvordan engelsken hennes var. Men god nok kanskje siden hun giftet seg med en engelskmann. (og hun som fikk fortalt av læreren i barneskolen at hun var så håpløs at hun aldri kom til å lære seg engelsk) Neste år har de vært gift i .....oi......40 år!!!!! Det er en bragd av de heller skjeldne nå til dags! Bestemor til 6 unger foreløpig. Får håpe det blir noen år til hun blir oldemor......men, med et barnebarn på 18 år, så kan det gå fortere enn hun aner.... Men med ei så sprek mor som vi har, så tenker jeg at hun tar de fleste utfordringene:) Snakker om å være sprek, da hun og jeg var i Disneyland for 3 år siden, ble hun sjekket opp av en type på ca 25 år...(sikkert fordi jeg var på do akkurat da og ikke var tilgjengelig....;) Jeg ser fram til de neste 60 årene sammen med deg mamma, og mange flere spennende turer sammen. Gla i deg mamsen. *smask*

Ingen kommentarer: