søndag 16. mars 2008

Jippiiiii!!!!!!

Endelig!!!!! Jeg har fått så utrolig god hjelp i dag til å male stuetaket og stueveggene:) Aina og Erik steppet opp hos meg i dag morges kl 1100, og da satte vi igang med det som jeg har gruet meg så lenge til. Jeg er jo så utrolig treig, og får aldrig raua i gir. Men det satte Aina fart i. Jeg fikk beskjed om at de skulle hjelpe meg, så da var det bare å handle inn maling!
Vi startet med friskt mot, men var ikke sikker på om vi klarte å komme i land med to strøk i taket samt to strøk på veggen. Men jammen klarte vi det ikke!! Vi ble ferdig med stua samt at Erik klarte et strøk i taket i gangen før klokken ble 1800:) Da var det tid for godt mat med godt drikke til. Jeg laget en steik med fløtegratinerte poteter, ferske aspargis og brokkoli. Mmm veldig godt etter en dag med skikkelig arbeid. Rødvinen vi hadde til middagen var meget god:)
Neste prosjekt blir å male ferdig gangen. Da skal alt være klart til jeg får snekkeren hit for å liste.

Ingen kommentarer: