tirsdag 18. mars 2008

Oppussing oppussing....


Så er vi i full gang igjen!! Tinka synes nok at ting begynner å gå over stokk og stein... Er ikke vant til at "mor" er så til de grade effektiv! Her har vi taklister som skal grunnes og males før påsken er over. Det er totalt 120 meter med lister som skal opp i gang og stue. Hvis jeg er heldig, så slipper jeg å male gulv-lister. Spørs om jeg finner noen fine eikelister som er brede nok til å dekke glippen mellom veggen og gulvet langs den ene veggen. Ser ut som om Tinka er helt klar til å hjelpe...tripper etter å komme i gang! Jaja, det kan jeg jo si ut fra dette bildet. Men rett etter det var tatt, ruslet hun bort i sengen sin for å ta en laaaang lur. Blir nok stående alene med jobben. Like greit det. Ikke sikkert det hadde vært så enkelt å få solgt huset med taklister fulle av sort pels. Dette er jo ikke akkurat nordpolen heller! I følge været de siste ukene så spørs det om vinteren i fremtiden uteblir her i sørnorge. Brudespireaen ute i hagen har allerede fått grønne knopper. Hvis det ikke blir en del kuldegrader en lang stund framover nå, så har jeg en grønn hekk i løpet et par uker. Kremt....lurer på om jeg snakket litt for tidlig...ser ut av vinduet, og det har jammen med begynt å snø! Får håpe det slutter ganske fort igjen. Hadde håpet på å slippe mer snømåking i år. Jaja, på tide å grunne litt....:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Margareth. Skal si du har vårstemning. Det var jo vi som skulle ha vår, men her snør det idag. Håper det at det bare er et blaff av snø å ikke vinter som kommer. Ha en riktig god påske vennen.

Klem mamma

Anonym sa...

Hei igjen. Jeg bomma vist på stedet jeg skulle skrive. Det ser ut som du koser deg med oppussinga. Tinka er jo en god formann.Ha ha. Det blir nok fint til slutt. Kos deg med malingen. Klem mamma