fredag 21. mars 2008

Å så kom vinteren.......igjen.....!!


Jeg var nok litt rask i avtrekkeren i går. Trodde virkelig at det endelig var våren nå. Men så feil går det ann å ta. Her laver snøen ned så til de grader! Bildene ble tatt i dag morges. Nå er det dobbelt så masse snø ute. Er ikke akkurat spesielt glad i snøen jeg...liker bedre sol og varme. Er helt greit å se snøen av og til, men måkingen er det værste jeg vet. Ikke før jeg har fått måket hele plassen, så kommer brøytebilen og freser nesten all snøen tilbake! Dårlig gjort spør du meg. Begynner jo å bli ei gammel dame jeg...så en kunne vel ha forventet litt mer hjelp av brøytebilen. Har jo fres og greier.....
Det er jo godt å se at noen kan kose seg med alt det hvite pudderet som kommer ned. Tinka og Sandra var ute i noen timer og bare storkoste seg. Det var rulling i snøen, graving av snøhule og snøballkrig. Tinga simpel hen elsker snøen!! Det var litt plundrete for Sandra med Tinkas bånd. Det surret seg til stadihet rundt bena hennes. Og når Tinka da tok løpefart for å få tak i noen snøflak, så gikk Sandre rett på rattata....:)
Jeg var fornuftig og holdt meg inne i det ufyselige været. Det blåser noe fryktelig ennå ute. Skikkelig snøstorm. Tror nok vinteren skal ta litt igjen for tidligere måneder da det ikke har vært noe særlig med snø her. Man skal ikke lene seg tilbake å føle seg trygg her i Norge nei. Burde ikke bli overrasket, men det skjer jo hvert år. I morgen er det meldt fint vær, så jeg håper på masse sol. Kan jo ikke sitte inne hele påsken. Så vi krysser fingrene +++++

Ingen kommentarer: